Препис от семеен регистър, воден до 1978 г
Издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г.
Вид на таксата |
Размер в лв. |
Срок за изпълнение /дни/ |
||||
обикновена |
бърза |
експресна |
обикновена |
бърза |
експресна |
|
За издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г. |
10,00 |
20,00 |
30,00 |
7 |
3 |
1 |
ОБЩИНА СВИЩОВ ИЗДАВА : ГРАО
„Уникредит Булбанк” АД ТЕЛЕФОН : 0631 / 68 108
филиал Свищов
За плащане на местни данъци и такси:
IBAN: BG20UNCR70008424465133
BIC: UNCRBGSF
Код административни такси - 448007
Какво представлява услугата
Описание
При заявено желание от правоимащо лице и при наличие на вписване в семейните регистри длъжностните лице в отдел „ГРАОН“ издават препис от семеен регистър, воден до 1978 г.
Данните от ЕСГРАОН се предоставят на:
- българските и чуждестранните граждани, както и на лицата без гражданство, за които се отнасят, а също така и на трети лица, когато тези данни са от значение за възникване, съществуване, изменение или прекратяване на техни законни права и интереси.
- Правно основание
- Закон за гражданската регистрация - чл. 106, ал. 1, т. 1
- Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 13
- Наредба №1 на министъра на правосъдието и правната евроинтеграция от 19 февруари 1999г. за прилагане на глава пета от Закона за българското гражданство - чл. 15, ал. 2
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
- ИСКАНЕ ЗА ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ВЪЗ ОСНОВА НА РЕГИСТРИТЕ ПО ГРАЖДАНСКО СЪСТОЯНИЕ: отбелязва се че се иска препис от семеен регистър, воден до 1978 г.
- Документ за самоличност.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма можете да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация.
- Резултат от услугата
Описание
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.