Издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г.

 

Вид на таксата

Размер в лв.

Срок за изпълнение /дни/

обикновена

бърза

експресна

обикновена

бърза

експресна

За издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г.

10,00

20,00

30,00

7

3

1

 

 

ОБЩИНА СВИЩОВ ИЗДАВА : ГРАО
„Уникредит Булбанк” АД ТЕЛЕФОН : 0631 / 68 108
филиал Свищов
За плащане на местни данъци и такси:
IBAN: BG20UNCR70008424465133
BIC: UNCRBGSF
Код административни такси - 448007

 

Какво представлява услугата

Описание

При заявено желание от правоимащо лице и при наличие на вписване в семейните регистри длъжностните лице в отдел „ГРАОН“ издават препис от семеен регистър, воден до 1978 г.

 

Данните от ЕСГРАОН се предоставят на:

  • българските и чуждестранните граждани, както и на лицата без гражданство, за които се отнасят, а също така и на трети лица, когато тези данни са от значение за възникване, съществуване, изменение или прекратяване на техни законни права и интереси.

 

- Правно основание

  • Закон за гражданската регистрация - чл. 106, ал. 1, т. 1
  • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 13
  • Наредба №1 на министъра на правосъдието и правната евроинтеграция от 19 февруари 1999г. за прилагане на глава пета от Закона за българското гражданство - чл. 15, ал. 2

 

- Какво е необходимо да приготвя предварително

За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:

 

  1. ИСКАНЕ ЗА ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ВЪЗ ОСНОВА НА РЕГИСТРИТЕ ПО ГРАЖДАНСКО СЪСТОЯНИЕ: отбелязва се че се иска препис от семеен регистър, воден до 1978 г.
  2. Документ за самоличност.

 

В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).

 

Образци на документи

ИСКАНЕ ЗА ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ВЪЗ ОСНОВА НА РЕГИСТЪРА НА НАСЕЛЕНИЕТО: отбелязва се че се иска препис от семеен регистър, воден до 1978 г.

 

Възможни начини за заявяване

• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
  7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 

Съхранената, попълнена и подписана форма можете да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация.

- Резултат от услугата

Описание

Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:

 

  • лично от звеното за административно обслужване;
  • чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
  • по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.