Препис-извлечение от акт за смърт за втори и следващ
За издаване на многоезично извлечение от акт за смърт - формуляр "С" или препис-извлечение от акт за смърт за втори и следващ
Вид на таксата |
Размер в лв. |
Срок за изпълнение /дни/ |
||||
обикновена |
бърза |
експресна |
обикновена |
бърза |
експресна |
|
За издаване на многоезично извлечение от акт за смърт - формуляр "С" или препис-извлечение от акт за смърт за втори и следващ път от акт, съставен преди 2000г. акт формуляр "С" |
5,00 |
10,00 |
15,00 |
7 |
3 |
1 |
ОБЩИНА СВИЩОВ ИЗДАВА : ГРАЖДАНСКО СЪСТОЯНИЕ
„Уникредит Булбанк” АД ТЕЛЕФОН : 0631 / 68 113
филиал Свищов
За плащане на местни данъци и такси:
IBAN: BG20UNCR70008424465133
BIC: UNCRBGSF
Код административни такси - 448007
Какво представлява услугата
Описание
Ще Ви бъде издадено препис-извлечение от акт за смърт, за втори и следващ път.
Кой може да заяви услугата:
- Наследниците на починалото лице.
- Трети лица, изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно от наследници на починалото лице, респективно законните им представители.
- Всяко лице, което черпи права от акта за смърт или от издаването на препис-извлечението от акта за смърт за втори и следващ път.
- Лице, за което е издадено удостоверение в хипотезата на Удостоверение за снабдяване с документи от държавни органи.
- Правно основание
- Закон за гражданската регистрация - чл. 88, ал. 1, т. 3, във връзка с; чл. 40, ал. 1
- Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 4
- Какво е необходимо да приготвя предварително
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
- Искане за издаване на документ.
- Документ за платена такса
В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
- Документ, удостоверяващ наличието на законното представителство.
- Нотариално заверено изрично пълномощно.
- Съдебно удостоверение.
- Удостоверение от административен орган.
- Удостоверение от съда или досъдебен орган.
- Иницииращ документ/акт.
Образци на документи
Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението
Възможни начини за заявяване
• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
3. Отворете формата с Adobe Reader.
4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
5. Попълнете полетата във формата.
6. След попълване на полето дата, натиснете бутон "Приключи".
7. Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
- Резултат от услугата
Описание
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
• лично от звеното за административно обслужване;
• чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
• по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.