ОБЩИНА СВИЩОВ И АГЕНЦИЯТА ЗА ПОДПОМАГАНЕ ПОДПИСАХА ПАРТНЬОРСКО СПОРАЗУМЕНИЕ
На 26.03.2015 г. е подписано ПАРТНЬОРСКО СПОРАЗУМЕНИЕ между АГЕНЦИЯ ЗА СОЦИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ и ОБЩИНА СВИЩОВ
във връзка с изпълнение на Проект „Нови възможности за грижа” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Бюджетна линия 2014BG05M9OP001-2.2015.001 „Нови алтернативи” , за предоставяне на социалната услуга «Личен асистент»
За ПОТРЕБИТЕЛИ могат да кандидатстват хора от следните целеви групи:
Ø Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
Ø Хора над 65 г., с ограничения или невъзможност за самообслужване;
Ø Семейства на деца с увреждания;
Ø Самотно живеещи тежко болни лица.
· Документ за самоличност (за справка); за дете - удостоверение за раждане (копие)
· Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка)
· Експертно решение на ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК (копие)
· Медицински протокол на ЛКК /копие/
· Други медицински документи – актуална епикриза и др. /копие/
· Удостоверение за настойничество/попечителство (копие)
· Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - когато не се подава лично
Кандидатите за потребители на услугата (или техни представители), подават документи от 27 март до 9 април 2015 г., включително в общината - стая 41
Ø трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
Ø неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват почасов труд.
· Документ за самоличност (за справка)
· Автобиография
· Документ за придобита образователна степен и съотносима на длъжността „личен асистент” квалификация
· Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи)
· Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи)
· Пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст)
· Копие от удостоверение за преминато обучение по операция „Алтернативи” по ОПРЧР 2007-2013 г.
във връзка с изпълнение на Проект „Нови възможности за грижа” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Бюджетна линия 2014BG05M9OP001-2.2015.001 „Нови алтернативи” , за предоставяне на социалната услуга «Личен асистент»
За ПОТРЕБИТЕЛИ могат да кандидатстват хора от следните целеви групи:
Ø Хора над 65 г., с ограничения или невъзможност за самообслужване;
Ø Семейства на деца с увреждания;
Ø Самотно живеещи тежко болни лица.
Необходими документи за кандидат-потребители:
· ЗАЯВЛЕНИЕ и ИНФОРМАЦИЯ – по образец /Приложение 1 и 1А, които ще получите в общината – стая 41/· Документ за самоличност (за справка); за дете - удостоверение за раждане (копие)
· Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка)
· Експертно решение на ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК (копие)
· Медицински протокол на ЛКК /копие/
· Други медицински документи – актуална епикриза и др. /копие/
· Удостоверение за настойничество/попечителство (копие)
· Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - когато не се подава лично
Кандидатите за потребители на услугата (или техни представители), подават документи от 27 март до 9 април 2015 г., включително в общината - стая 41
За ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ могат да кандидатстват лица в ТРУДОСПОСОБНА ВЪЗРАСТ, отговарящи на едно от следните изисквания
Ø безработни лица;Ø трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
Ø неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват почасов труд.
Необходими документи за кандидатите-лични асистенти:
· ЗАЯВЛЕНИЕ – по образец /Приложение 6/, който ще получите в общината стая 41· Документ за самоличност (за справка)
· Автобиография
· Документ за придобита образователна степен и съотносима на длъжността „личен асистент” квалификация
· Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи)
· Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи)
· Пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст)
· Копие от удостоверение за преминато обучение по операция „Алтернативи” по ОПРЧР 2007-2013 г.
Кандидатите за лични асистенти подават документи от 27 март до 9 април 2015 г. включително в общината - стая 41.