• петък, 21 февруари 2014
  • 144 преглеждания

Дебют на национално ученическо състезание по търговски бизнес в Стопанска академия.

Първото национално ученическо състезание по търговски бизнес  се проведе в СА „Д. А. Ценов”. Дебютното издание на ученическата надпревара предизвика възпитаници на шест средни икономически училища от страната да премерят сили и да покажат своята изобретателност и предприемчивост. Състезанието  откри зам.-ректорът по „Студентска политика и академично развитие” проф. д-р Теодора Димитрова. Тя пожела на учениците в рамките на двудневния форум да усетят макар и за кракто неповторимата академична атмосфера на Свищов – родния град на Дарителя Димитър Апостолов Ценов. Приветствие към участниците в състезанието отправи и ръководителят на катедра „Търговски и туристически бизнес” доц. д-р Светослав Илийчовски. „Целта на първото за нас национално ученическо състезание по търговски бизнес е да стимулираме младите хора да разкрият своя потенциал, своите възможности и творческа мисъл, а също така и да насърчим предприемаческия дух в тях чрез казус от областта на търговията”, каза доц. Илийчовски. В състезанието участваха 22 ученика от шест училища в страната Отборите приеха имена на различни търговски вериги и чрез жребий избраха своите ментори. Бизнес предизвикателството, което бе отправено към участващите ученици в направление „Търговски бизнес” бе да генерират идеи за създаване на нова търговска марка и промотирането на нов продукт от зададени предварително търговски вериги. Изградените концепции и  презентаторските умения на състезателите оценяваше жури, в чийто състав бяха академични преподаватели и мениджъри на търговски вериги. Журито отличи като най-атрактивна и добре защитена идеята на екипа, предложил нова собствена марка за продукти на верига „Билла” – „Eco farm”. Наградата на победителите връчи зам.-ректорът проф. д-р Теодора Димитрова. За доброто си представяне и креативни идеи всеки отбор бе отличен със специална награда. 
Дунаско дело