140 ентусиасти преплуваха река Дунав днес край Свищов
140 плувци се включиха в ежегодното масово преплуване на р. Дунав край Свищов, което събра около хиляда души тази година. В 65-тото издание на масовото спортно мероприятие се включиха представители на населени места от страната и чужбина, като най-многобройна беше групата от гр. Павликени - с 31, а след тях се наредиха представителите на гр. Елена с 30 плувци. Участници имаше от - София, Велинград, Русе, Ботевград, Разград, Шивачево, Габрово, Велико Търново, Полски Тръмбеш, Горна Оряховица, Голям извор и разбира се - от община Свищов. Тази година отново имаше международно участие на представители от Белгия, Чехия и Великобритания.
В края на турнира, по традиция бяха отличени: най-малките участници - Лара Димитрова от Елена, на 4 г. и
Пресиян Миланов от Павликени, на 8 г.; най-възрастният участник - Симеон Симеонов от Павликени, на 77 г.;
най-редовният участник, който за 56-ти път преплува Дунав - Велико Казанджиев от Елена; и най-голямото
семейство преплувало заедно реката - сем. Тодорови от Елена. Ръководителят на най-голяма група -
Стефан Стерев от Павликени също бе отличен с награда от мероприятието.
Отличията на участниците бяха връчени от председателя на ОбС - Свищов д-р Кристиян Кирилов, секретаря на Община Свищов Любомира Петрова и Валерий Димитров, гл. експерт към общинското звено „Масова физкултура и спортна база".
По традиция СА "Д. А. Ценов" също връчи награда на един от участниците, като тази година това беше Валентина Симеонова от София.
65-тото издание на масовата спортна проява официално бе закрито от д-р Кристиян Кирилов, който благодари на всички плувци и организаторите, като не пропусна да спомене, че и тази година събитието се провежда със съдействието на Министерство на отбраната (Командване на сухопътни войски), Военно подразделение 28 880 – Белене, Дирекция „Речен надзор” към Изпълнителна агенция „Морска администрация”, Регионална Дирекция „Гранична полиция” – Русе, БЧК, полицията и болницата в Свищов, а също озвучителите и звено „Сигурност и контрол” към общинската администрация.